Wonen, dat is innoveren.

Na een uitdagende pitch tussen verschillende kantoren werd Nanopixel geselecteerd als vaste partner voor visualisatie. Voor de BIS beurs in oktober lieten we de beursbezoekers virtueel rondwandelen door de natuurbuurten van Bostoen. Een unieke manier om deze ongebouwde projecten te verkennen!

Feiten


Klant Bostoen Group
Product VR Experience
Virtual Sales Suite
Project Bis Beurs 2015
 
We hebben gekozen voor Nanopixel omwille van de duurzame samenwerking Peter ImpeCEO

Onze aanpak


We stonden voor de uitdaging om een aantal nieuwbouwprojecten van Bostoen op een vernieuwende manier voor te stellen. We besloten hiervoor onze Virtual Sales Suite in te zetten. Een combinatie van informeren en inspireren.

Een aantal van de nieuwbouwprojecten waren natuurbuurten. Dit zijn buurten die afstappen van de traditionele manier van verkavelen. Om de bezoekers de beleving van zo'n buurt écht te laten voelen besloten we hen te laten rondwandelen in zo'n buurt (virtueel). Onze virtual sales suite heeft een VR functie waarmee je aan de hand van een Virtual Reality bril het gevoel krijgt écht in de wijk te staan.

Resultaten


Het Bostoen team kon hun projecten op een vernieuwende manier voorstellen op de Bis beurs. Naast dit aspect konden ze hun klanten nog beter informeren over de nieuw te bouwen projecten. Ze namen hen als het ware mee op de zoektocht naar hun droomwoning.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Virtual Reality en Virtual Sales Suite?Contacteer ons.

Images


Heeft u interesse?


Offerteaanvraag, sollicitatie of gewoon zin om eens te komen babbelen? 

Get in touch

Vraag ons magazine aan


Met ons magazine delen we onze verwezenlijkingen maar ook onze visie en deze van mensen die ons intrigeren en inspireren. Afgelopen edities waren telkens een groot succes.

Ook interesse?

 Vraag jouw gratis Nanozine aan